
Ахметова Айгерим Станбековна
Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс жүргізетін педагог-психолог
Балалар өмірдің гүлдері. Олар біздің өмірімізді безендіреді және оны мағынаға толтырады. Балалар — ең жарқын және ең таза құбылыс… Олар біздің әлемге жылулық пен нәзіктік, теңіздей күлкі, қуаныш пен бақыт сыйлау үшін келеді!
Жұмыс барысында алға қойған мақсатым – баланың психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту, оның жеке тұлғасын үйлесімді дамытуға тырысу, балаларға, ата-аналарға және тәрбиешілерге психологиялық мәселелерді шешуде көмек көрсету.

Байташева Кенжегүл Көпжасқызы, қазақ тілі мұғалімі
Менің міндетім-тәрбиеленушілердің өзін табуға көмектесу, бірінші және ең маңызды жаңалық ашу-оның қабілеттерін, мүмкін талантын ашу. Бұл менен білім, дағды, педагогикалық шеберлікті талап ететінін түсінемін. Сабақтардың қызықты және әдемі етудің көптеген жолдары бар, бірақ менің ойымша, бұл жолдағы ең бастысы-өзіңізге сену, өз мүмкіндіктеріңізге сену, үлкен мақсатыңызға сену. Тәрбиеленушілер сабақтан кейін, көз алдында қызығушылық пен жанды жарықты көргенде рахмет айтқан кезде мен жұмыстан ләззат аламын.

Бимаганбетов Адил Болатпекович, дене шынықтыру нұсқаушысы
Дене тәрбиесінің әлеуметтік жүйе және қоғамдық құбылыс есебінде дене тәрбиесі жүйесін, оның қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдылықтарын, оның қызметі мен құрылымын танып, білудің қажеттілігі білім мен тәрбие талаптарына сәйкес өсіп келе жатқан ұрпақтың дене тәрбиесін қамтамасыз ету үшін керек. Дене тәрбиесі тек балабақшада дене шынықтыру сабағы ғана емес, ол сабақтан тыс, балабақшада тыс денсаулыққа байланысты шаралар жүйесі екенін ескерсек, қазіргі кезеңдегі білім беру орындарындағы дене тәрбиесінің жүйесі жастардың денсаулықтарын нығайтумен қоса, тұлға бойындағы биологиялық-психологиялық қажеттіліктердің жан-жақты жетілуіне, өмірге белсенді ұстаным мен ізгілікті қатынастарын дамытуды меңзейді.

Кәрім Азамат Болатұлы, дене шынықтыру нұсқаушысы.
Күн сайын мен мектеп жасына дейінгі балалармен кездесу үшін сүйікті спорт залыма келемін, онда мен таңертеңгілік жаттығуларды, сабақтарды өткіземін. Осы мамандықты таңдағаныма, жұмысымның көптеген жағымды эмоциялар әкелетініне күн сайын қуаныштымын.
Қазіргі қоғам мұғалімдердің алдына балалардың денсаулығын сақтау және нығайту міндетін қойып отыр. Менің дене шынықтыру нұсқаушысы ретіндегі міндетім балаға негізгі қимыл-қозғалыс түрлерін дұрыс орындауға үйрету ғана емес, сонымен қатар әр оқушы өмір бойы дене шынықтырумен айналысу қажеттілігін қамтамасыз ету үшін бәрін жасау.

Қадыр Жандос Қадырұлы, музыка жетекшісі.
Мен Қадыр Жандос Қадырұлы менің мамандығым музыка жетекшісі, жоғары білімді, модератор педагогпын.
Музыка дегеніміз — сырлы да сиқырлы дыбыс. Біз ол музыканы сезінуге, түсінуге естуге үйретеміз.
Мерекелік сценарийлерді құрушы, ойын-сауық бағдарламалардың жасалуына, олардың әзірленуіне, көрнекі құралдарды, материалды уақыты әзірлеуші — зор мамандық иесімін.
Мен балаларды ән тыңдауға, ән айтқызуға, би қимылдарын үйретуге, музыкалық аспаптармен таныстыруға бар ынта жігеріммен дайындаламын.
Біз тәрбиелеп отырған бүлдіршіндер болашақта ақылды, қабілетті, белсенді болып өсетініне сеніміміз мол!

Махитова Гульмира Султанбековна, логопед.
Мен Махитова Гульмира Султанбековна балабақшада логопед қызметін атқарамын. Балалармен жұмыс жасаған өзіме ұнайды.
Тілінде кемістігі бар балалардың,сөздік қорын молайту,сөйлеу тілін дамытуды жаңа технологиямен ұштастырамын.Бала тілі бал дегендей, әрбір бала өз ойын еркін,толық жеткізе білсе, ол біздің жарқын болашағымыз.

Сабыржанов Нұрбол Батыржанұлы, жүзу нұсқаушысы.
Күнделікті мен мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау үшін бассейнге келемін, онда мен балаларға түрлі судағы жаттығуларды, сабақтарды өткіземін. Осы мамандықты таңдағаныма, жұмысымның көптеген жағымды эмоциялар әкелетініне күн сайын қуаныштымын.
Қазіргі қоғам мұғалімдердің алдына балалардың денсаулығын сақтау және нығайту міндетін қойып отыр. Менің жүзу нұсқаушысы ретіндегі міндетім балаға негізгі қимыл-қозғалыс түрлерін дұрыс орындауға үйрету ғана емес, сонымен қатар әр балаға өмір бойы суда өзін еркін ұстауды және судан қорықпау қажеттілігін қамтамасыз ету үшін бәрін жасау.

Танатарова Айткуль Омаровна, педагог-психолог
Мен Танатарова Айткуль Омаровна еліміздің болашағы өсіп келе жатқан жас ұрпақты қазіргі заманға сай ұшқыр ойлы, білімді, өзіне сенімді, адамгершілігі мол жеке тұлға болып қалыптасуына ат салып жатқанымды мақтан етемін.
«Әрбір бала өз әлемімен ерекше » дегендей бала әлемін түсініп, баланы әлеуметтік бейімдеу және жан-жақты психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету біздің басты мақсаттарымыздың бірі деп санаймын.
Бала психологиясы өте қызықты да маңызды жұмыс.

Турарова Мария Павловна, логопед.
Думаю, что самое главное в работе логопедов не только профессиональные, но и их человеческие качества, потому что к доброму и заботливому человеку тянутся дети, и только таким путем педагог может добиться хороших результатов.
Логопед – это педагог, в котором сочетаются артист, музыкант, дизайнер, психолог.

Иманбекова Дана Омиралыевна, музыка жетекшісі
Мен, Дана Омиралыевна мамандығым балабақша музыка жетекішісі, біліктілігім жоғары, модератор педагогпын.
Тәрбиеленушілердің музыкалық тәрбиесін және эстетикалық дамуын жүзеге асырамын. Музыкалық және басқа да мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырамын және өткіземін, балалармен дербес жұмыстар жүргіземін, музыкалық жағынан дарынды балаларды анықтаймын.
Ата-аналар мен тәрбиешілерге балаларды музыкалық тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңестер беремін. Тәрбиенушілердің музыкалық жетілуін бақылап отырамын.
Дарынды және талантты білім алушыларды, оның ішінде даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдаймын. Балалардың мәдени- жалпы іс-шараларға қатысуын ұйымдастырамын. Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне және әдістемелік жұмыстың басқа да түрлеріне қатысамын.

Мұқантай Ғалымжан Ерланұлы, дене шынықтыру нұсқаушысы
Сүйікті балабақшаның дене шынықтыру залына келіп, таңертеңгі гимнастиканы өткіземін, мектеп жасына дейінгі балалармен айналысамын, Мерекелер, жарыстар, эстафеталар ұйымдастырамын. Менің тәрбиеленушілерімнің денсаулығын сақтау және нығайту қаншалықты маңызды екенін түсінемін. Балабақша-мен өзімді еркін және оңай сезінетін кішкентай әлем. Маған не істейтінім ұнайды. Мен өзімнің кәсіби шеберлігімді арттыруға тырысамын: біліктілікті арттыру курстарына қатысамын, өзім білім аламын. Мен әріптестеріммен инновациялық олжалармен бөлісуді және көмек көрсетуді үйрендім; жұмыс уақытын тиімді пайдалануды үйрендім. Мен әрқашан ұжымға оң көзқарас қалыптастыруға тырысамын. Мен мамандыққа, өз ісіме құмармын, балалармен жұмыс істеудің маңыздылығы мен қажеттілігін түсінемін.