Ортаңғы «Қарлығаш» тобы

3-4 жас аралығындағы баланың даму процесі балабақшада өткеннен түбегейлі ерекшеленеді. Егер ол жерде балаларға көбірек көңіл бөлу, еркелету қажет болса, онда осы жаста олар қызығушылық танытып, айналасындағы әлемді білгісі келеді; Алғаш рет «ұжымдық» ойындарға қызығушылық таныта бастайды. Балалар басқа балалармен қарым-қатынас орната бастайды, өз қоғамына бейімделе бастайды. Тәрбиешінің рөлі екінші орынға шығады. Бұл кезең тәуелсіздікті дамытудың бірінші кезеңіне айналады.Бұл кезеңде интеллектуалды даму дәрежесі көрінеді. Бұл әркім үшін әр түрлі және бұл маңызды емес.Кейбір балалар тәрбиешілердің не қалайтынын тезірек түсінеді, ал басқалары баяу. Бұл даму процесінде де байқалады. Сондықтан тәрбиешілерден әр балаға жеке көзқарас қажет, егер ол бар болса, онда сіздің балаңыз жақсы балабақшаға түсті. Балабақшаның ортаңғы тобында өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары әсіресе белсенді түрде егіледі: балалар өздері киіне бастайды, тамақтанады, қолдарын жуады, дәретханаға барады.

Еспаева Назира Далбаевна.» Қарлығаш» тобы
Осындай жаһандану заманында тұспа-тұс келген біздің тәрбиленушілеріміздің бойында ұлттық рухымызды сіңіріп, тілі мен дінін, берік ұстанған ұрпақ оқыту, тәрбиелеу барысында тәрбиешінің мойнына жүктелетін міндет зор.
Менің педагог ретіндегі басты ұстанымым — өз ұлтыма рухани діңгегі мықты, қазақ елін әлемдік кеңістікке еркін самғата алатындай, білім мен тәрбие деп аталатын қос қанатын қамдаған заманына сай ұрпақ тәрбиелеуге өз үлесімді қосу.